lifeascornelia.blogg.se

2013-10-17
21:28:06

Min bleka kind är svart av smink....
Hejsan!! nu har jag nyss lagt mig i sängen ska snart sova. Har pluggat och övat på glosorna, har prov näsa vecka så det är best att börja plugga nu. Gick nyss igenom gamla spotyfy listor och låtar. Gu så många gamla minnen som väcks. Men det var kul och skönt att rensa och få lite ordning bland alla listor. Ett album som jag har börja lyssna på är "handen i ficka fast jag bryr mig" av Veronica Maggio. Gillar det mycket hittills, mina favoriter är hela huset och Jag lovar.
Idag snöade det. hejt sjukt, vi satte inne på en lektion sen fick min kompis ett sms där det stog "DET SNÖAR!!!". Jag gillar inte snö, det kan vara ganska mysigt men föredrar hälldre sommar eller vår. men Lägntar so mycket tll vintern!! Imorgon är det fredag och det ska bli så himla skönt att veckan är över. Men jag måste plugga lite under helgen så det blir inte lika kul. 
 
God natt!!
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: