lifeascornelia.blogg.se

2013-10-19
12:14:00

Go Morgon♥
Hej vaknade vid halv8. Komstigt eftersom att jag gick och la mig 12. Idag ska jag kanke vara med en kompis, har inget annat planerat. Nu sittar jag och lyssnar på lie musik (som alltid). Försöker att sätta ihop en ny spelista som jag kan dela med er. Ska också börja att göra eller leta en juldesing till bloggen. 
Såhär långt har jag kommit
Håkan Hellström – Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg
Emblem3 – 3000 Miles
Jimmy Needham – Daddy's Baby Girl
Ariana Grande – The Way
Beyoncé – End Of Time - JIMEK Remix
Emblem3 – Chloe (You're the One I Want)
Beyoncé – Best Thing I Never Had
Shane Harper – One Step Closer
Denhär litan är en lista som man kan lyssna på på morgonen eller när man typ åker buss eller bil. Jag själv föredrar att lyssna på en lista som denhär på morgonen. Min favorit låt på denna lista måste nog vara one step closer av Shane harper. Den är en skön och härlig låt att lyssna på. Det är en rigtigt Feelgood-låt. Älskar feelgood-låtar. Jag gillar också End of time av Beyoncé det är en mer upptämpolåt som är perfekt för att göra sig iårdning. Och beyoncè gör välldigt bra musik.
 
 Nu ska jag göra mig iårdning eller träna lite!! Hejdå

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: