lifeascornelia.blogg.se

2013-10-10
19:08:36

Dåliga nyheter!!
Hej som ni kanske har märkt har jag inte bloggat på ett bra tag. Det finns en annledning! Min dator är på lagning (hårdisken har pajat) så jag kan inte blogga från min dator. Eftersomm att hårdisken (vet inte om jag stavade det rättmen...) har gåttsönder har okså alla mina bilder farit bort.Och det är inte så kul att läsa en blogg utan bilder så jag tog en liten bloggpaus. Så ja det är väldigt tråkigt och frånåmed nu ska jag spara alla bilder på ett USB minne så om det händer ingen så har jag fortfarande kvar bilderna.Men jag ska försöka blogga lite från mobilen det blir ju inte lika bra bilder med mobilen.Nu lånar jag mamma och pappas dator. Men nu vet ni hur läget är
random bild från förra hösten
 


Kommentar:
#1: Anonym

Fin bild!

Svar: Tack!!:D
Cornelia

2013-10-12 @ 12:13:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: