lifeascornelia.blogg.se

2013-10-18
23:03:28

Don't tell me you're my heartbreaker!! Cause girl my heart is breaking....
 Hej kom nyss hem från min bästis Sara och Ludvig. Vi kollade på idol och pratade lite. Och det kan man inte göra utan att äta lite chips och choklad. Det var kul att hänga lite med dom eftersom att det var ett teg sen vi träffades.Jag och Sara träffades när vi börja de på dagis när vi var ca 1 år. Så vi har varit bästisar i ca 12 år. Helt sjukt och vi har värkligen varit bästisar hela tiden också. Hon var och är min första bästis.

Jag läste typ igår på en blogg, det var en tjej som hade skrivit en novell. Den var så sjukt bra, bästa jag har läst på länge ni kan läsa den här-->http://amandafoton.blogg.se/2013/october/novell.html#comment .

Nu lyssnar jag på
           
Puss Puss hörs imorgon

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: